Przewodnik po wysyłce
- Podstawą przyjęcia zamówienia i wysyłki jest właściwie wypełniony i wysłany formularz zamówienia.
- Należność za złożone zamówienie może zostać uregulowana za zaliczeniem pocztowym lub w formie przedpłaty: przelewem tradycyjnym lub on-line za pośrednictwem PayU (w tym również kartą płatniczą).
- W wypadku zamówień dokonywanych przez firmy lub instytucje, które mogą składać zamówienia w Księgarni Internetowej Rodzinna.pl jedynie na własny użytek: prosimy o podawanie dokładnego adresu oraz numeru NIP. Wysyłka realizowana jest po otrzymaniu potwierdzenia (odpowiedź na e-mail). Firmy, księgarnie lub hurtownie dokonujące zakupu w Edycji Świętego Pawła do dalszej odsprzedaży powinny składać zamówienia poprzez ehurtownia.edycja.com.pl lub w Centrum Logistycznym we Wrzosowej (adres: 42-263 Wrzosowa, ul. Hutnicza 46, tel. +48.34.370.83.50, e-mail: clwrzosowa@edycja.com.pl).
- W przypadku braku możliwości wysłania pełnego zamówienia, realizujemy je tylko w zakresie posiadanego asortymentu. W tym przypadku Klient zostanie powiadomiony mailowo lub telefonicznie.
- Towar do klienta wysyłamy Pocztą Polską, firmą kurierską DPD lub DHL.
- Zamówiony towar wysyłamy w dniu złożenia zamówienia lub dnia następnego (oprócz sobót i niedziel). Doliczając czas dostawy, przesyłka powinna zostać dostarczona w ciągu 7 dni roboczych.
Dodatkowe informacje, uwagi i pytania prosimy kierować na adres: księgarnia@rodzinna.ampmedia.pl