Warunki korzystania
Warunki korzystania z serwisu w Sklepie Internetowym Rodzinna.pl
- Aby złożyć zamówienie w Sklepie Internetowym Rodzinna.pl, niezbędne jest posiadanie adresu e-mailowego i założenie konta oraz spełnienie warunków świadczenia usług drogą elektroniczną, o których mowa poniżej.
- Składanie zamówień przez Sklep Internetowy Rodzinna.pl jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych:
- Internet Explorer w wersji 8.0 lub nowszej z włączoną obsługą ActiveX, JavaScript i Cookies, lub
- Mozilla Firefox w wersji 52.0 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies, lub
- Google Chrome w wersji 42.0 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies.
- Sprzedawca wykorzystuje pliki typu cookies w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem ze Sklepu Internetowego Rodzinna.pl przez Klienta, koniecznych do:
- utrzymania sesji Klienta,
- dostosowania Sklepu Internetowego Rodzinna.pl do potrzeb Klientów,
- tworzenia statystyk oglądalności podstron Sklepu Internetowego Rodzinna.pl.
- Klient może składać zamówienia przez 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę za pośrednictwem strony internetowej https://rodzinna.ampmedia.pl. Klient po zarejestrowaniu się i zalogowaniu, składa zamówienie, wskazując na produkt, którym jest zainteresowany, za pomocą opcji „DODAJ DO KOSZYKA” , a następnie w Koszyku wskazuje sposób odbioru i płatności za zamówienie.
- Klient składając zamówienie, zawiera umowę sprzedaży zamawianych towarów ze Sklepem Internetowym Rodzinna.pl.
- W zamówieniu (w Koszyku), Klient wskazuje:
- zamawiany towar;
- adres, pod który ma być dostarczony towar oraz adres widniejący na fakturze (mogą to być dwa różne adresy);
- sposób dostawy, jeśli Klient ponosi koszty wysyłki;
- sposób płatności;
- istnieje możliwość wpisania kodu rabatowego otrzymanego od Sklepu Internetowego Rodzinna.pl lub od Wydawnictwa Edycja Świętego Pawła, ul. Św. Pawła 13/15, 42-221 Częstochowa.
- Zamówiony towar może być dostarczony do Klienta w zależności od jego wyboru:
- na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu,
- inny adres, ustalony z pracownikiem Sklepu Internetowego Rodzinna.pl.
- w dacie wysyłki towaru na zasadach opisanych w lit. A i B sprzedawca wystawia fakturę i w tym momencie następuje wydanie towaru, a na klienta przechodzi prawo rozporządzania towarem, zgodnie z art. 544 § 1 K.C.
- Możliwość skorzystania przez Klienta ze sposobu realizacji zamówienia, określonego w § 1 pkt 5 może być czasowo blokowana z uwagi na nieprzewidziane okoliczności, między innymi takie jak: strajki, problemy z terminową dostawą zamówień przez Dostawcę.
- Sklep Internetowy Rodzinna.pl nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego towaru lub realizacji zamówienia, wynikające z błędnie podanego przez Klienta lub niepełnego adresu dostawy.
- Dostawy towaru są realizowane przeważnie w dni robocze w godzinach od 8.00 do 16.00 lub w innych terminach uzgodnionych przez Klienta z Dostawcą, na podstawie danych (numer listu przewozowego) przesłanych e-mailem lub umieszczonych przy zrealizowanym zamówieniu w historii zamówień.
- Jeśli w Magazynie zabraknie produktu lub produktów objętych zamówieniem Klienta, a nowa dostawa nie będzie możliwa w czasie przewidzianym na realizację zamówienia, Sklep Internetowy Rodzinna.pl wyśle do Klienta wiadomość na adres e-mailowy podany przez Klienta, z prośbą o podjęcie decyzji dotyczącej dalszego postępowania w sprawie zamówienia.
- W przypadku, gdy Sklep Internetowy Rodzinna.pl uzna, że realizacja częściowa lub całego zamówienia nie będzie możliwa, może podjąć decyzje o podziale zamówienia i wysłaniu części produktów lub o jego anulowaniu. O zaistniałym fakcie Klient zostanie poinformowany drogą mailową lub telefonicznie.
- Jeśli zamówienie zostanie podzielone z powodu braku produktów, Klient ponosi koszty dostarczenia tylko pierwszej przesyłki. Koszty dostarczenia pozostałych przesyłek wynikających z zamówienia powstałego w wyniku podzielenia zamówienia pierwotnego ponosi Sklep Internetowy Rodzinna.pl.
- Niezależnie od uprawnień opisanych powyżej, w przypadku braku towaru w Magazynie lub braku możliwości realizacji zamówienia Klienta, Sklep Internetowy Rodzinna.pl ma prawo do odstąpienia od realizacji umowy w terminie 30 (trzydziestu) dni, licząc od daty jej zawarcia. Jeżeli przewidywany termin realizacji zamówienia jest dłuższy niż 30 (trzydzieści) dni, Sklep Internetowy Rodzinna.pl ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie przewidzianym do realizacji danego zamówienia. Jeśli zapłata za towar nastąpiła z góry, Sklep Internetowy Rodzinna.pl zwróci Klientowi należność za towar w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od anulowania zamówienia.
- Warunki realizacji zamówienia produktu wirtualnego:
- Klient może składać zamówienia przez 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę za pośrednictwem strony internetowej https://rodzinna.ampmedia.pl. Klient po zarejestrowaniu się i zalogowaniu, składa zamówienie, wskazując na produkt, którym jest zainteresowany, za pomocą opcji „DODAJ DO KOSZYKA” lub „DODAJ ZAZNACZONE”, a następnie w Koszyku wybiera sposób płatności za zamówienie.
- Klient może zamówić tylko jedną sztukę danego tytułu Produktu wirtualnego.
- Sklep Internetowy Rodzinna.pl uniemożliwia złożenie zamówienia, w którym jednocześnie będzie się znajdował produkt wirtualny oraz produkt z innej kategorii.
- Klient może dokonać zapłaty za zamówienie zawierające Produkty Wirtualne w następujący sposób:
- przelewem online poprzez płatności PayU lub
- przelewem na konto bankowe.
- Sklep internetowy Rodzinna.pl potwierdzi rejestracje zamówienia, wysyłając na wskazany przez Klienta adres e-mail potwierdzenie przyjęcia zamówienia.
- Zamówienie zawierające Produkty Wirtualne zostaje przekazane do realizacji w momencie otrzymania z PayU potwierdzenia informacji o dokonaniu płatności lub zaksięgowaniu wpłaty, gdy płatność była dokonywana na konto bankowe.
- Po otrzymaniu informacji o dokonanej płatności, Sklep Internetowy Rodzinna.pl, prześle wiadomość na adres e-mail podany przez Klienta, która będzie:
- zawierała potwierdzenia otrzymania należności oraz
- informację odnośnie do sposobu pobrania Produktu Wirtualnego.
- Jeśli zrealizowanie zamówienia nie jest możliwe, Sklep Internetowy Rodzinna.pl poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji przesyłając wiadomość na adres e-mail podany przez Klienta. W przypadku opłacenia przez Klienta zamówienia, Sklep Internetowy Rodzinna.pl dokona zwrotu wpłaconych środków na rachunek bankowy, z którego nastąpiła wpłata.