Pomoc w pytaniach i odpowiedziach

  1. Po jakim czasie otrzymam przesyłkę zawierającą zamówiony towar od momentu złożenia zamówienia?

Zamówiony towar wysyłamy w dniu złożenia zamówienia lub dnia następnego (oprócz sobót i niedziel). Doliczając czas dostawy, przesyłka powinna zostać dostarczona w ciągu 7 dni roboczych.

 

  1. Czy w księgarni oferowane są jakieś rabaty?

Tak. Przy zamówieniach przekraczających wartość 55,00 zł. koszty wysyłki ponosi Księgarnia Internetowa Rodzinna.pl i jest to rabat do 30%.
Ponadto, przy zamówieniach powyżej 150 zł dodatkowo można kupić produkty w atrakcyjnej cenie, a koszty wysyłki ponosi Księgarnia Internetowa Rodzinna.pl.

 

  1. Jaki jest koszt wysyłki zamówionych towarów?

Zryczałtowany koszt wysyłki wynosi 13,00 zł. Przy zakupach powyżej 55,00 zł. wysyłka jest na koszt Księgarni Internetowej Rodzinna.pl.

 

  1. Czy są realizowane zamówienia z zagranicy?

Tak. Realizujemy zamówienia pochądzące od zagranicznych użytkowników internetu.

 

  1. Czy możliwa jest płatność kartą?

Tak. W naszych sklepie przyjmujemy płatności kartą. Weryfikacja płatności odbywa się poprzez sytem płatności.pl. Jeśli płatność kartą jest błędna lub niedokończona, zamówiony towar wyślemy za pobraniem, po wcześniejszej konsultacji drogą mailową.

 

  1. Czy jest możliwa płatność przelewem on-line?

Tak. Oprócz płatności kartą, jest możliwe dokonanie przelewu on-line z kilku najpopularniejszych banków polskich (PKO Inteligo, Multi bank, mBank, Nordea, BZ WBK, BPH). Jeśli płatność przelewem on-line będzie błędna lub niedokończona, zamówiony towar wyślemy za pobraniem, po wcześniejszej konsultacji drogą e-mail.

 

  1. Czy mogę zamówić książki za pobraniem pocztowym?

Tak. Książki standardowo wysyłamy za pobraniem pocztowym.

 

  1. Czy można kupić w księgarni Rodzinna.pl towar na fakturę?

Tak, wystawiamy faktury VAT. Kto chce otrzymać fakturę VAT, powinien zaznaczyć odpowiednią opcję i wprowadzić odpowiednie dane w procesie rejestracji lub w pierwszym kroku zakupu.

Back to Top