Pomoc w pytaniach i odpowiedziach
- Po jakim czasie otrzymam przesyłkę zawierającą zamówiony towar od momentu złożenia zamówienia?
Zamówiony towar wysyłamy w dniu złożenia zamówienia lub dnia następnego (oprócz sobót i niedziel). Doliczając czas dostawy, przesyłka powinna zostać dostarczona w ciągu 7 dni roboczych.
- Czy w księgarni oferowane są jakieś rabaty?
Tak. Przy zamówieniach przekraczających wartość 55,00 zł. koszty wysyłki ponosi Księgarnia Internetowa Rodzinna.pl i jest to rabat do 30%.
Ponadto, przy zamówieniach powyżej 150 zł dodatkowo można kupić produkty w atrakcyjnej cenie, a koszty wysyłki ponosi Księgarnia Internetowa Rodzinna.pl.
- Jaki jest koszt wysyłki zamówionych towarów?
Zryczałtowany koszt wysyłki wynosi 13,00 zł. Przy zakupach powyżej 55,00 zł. wysyłka jest na koszt Księgarni Internetowej Rodzinna.pl.
- Czy są realizowane zamówienia z zagranicy?
Tak. Realizujemy zamówienia pochądzące od zagranicznych użytkowników internetu.
- Czy możliwa jest płatność kartą?
Tak. W naszych sklepie przyjmujemy płatności kartą. Weryfikacja płatności odbywa się poprzez sytem płatności.pl. Jeśli płatność kartą jest błędna lub niedokończona, zamówiony towar wyślemy za pobraniem, po wcześniejszej konsultacji drogą mailową.
- Czy jest możliwa płatność przelewem on-line?
Tak. Oprócz płatności kartą, jest możliwe dokonanie przelewu on-line z kilku najpopularniejszych banków polskich (PKO Inteligo, Multi bank, mBank, Nordea, BZ WBK, BPH). Jeśli płatność przelewem on-line będzie błędna lub niedokończona, zamówiony towar wyślemy za pobraniem, po wcześniejszej konsultacji drogą e-mail.
- Czy mogę zamówić książki za pobraniem pocztowym?
Tak. Książki standardowo wysyłamy za pobraniem pocztowym.
- Czy można kupić w księgarni Rodzinna.pl towar na fakturę?
Tak, wystawiamy faktury VAT. Kto chce otrzymać fakturę VAT, powinien zaznaczyć odpowiednią opcję i wprowadzić odpowiednie dane w procesie rejestracji lub w pierwszym kroku zakupu.